Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 18. juni 2011

Shorts med tyrkise pingviner

Jeg har trodset vejret og syet et par shorts mere - Jeg kan konstatere, at jeg har hang til pingvinstoffet, for det findes efterhånden i flere forskellige farver i min lille samling.
Men jeg har konstateret, at når børnene selv tager tøjet på, at det af og til være svært at kende forskel på for og bag - men i dette par har jeg sat et lille mærke så håber jeg, at det virker.
Egentlig ville jeg bare har sat mit eget mærke på der, men jeg synes ikke det var egnet, så det kom bag på det ene ben uden ramme.
Jeg går og diskutere lidt med mig selv om jeg skulle begynde at sætte mine ting til salg på Amio, da jeg efterhånden syr mere end der bliver brugt herhjemme i huset - men er der nogen der ude, som ha erfaringer med at sælge i derigennem.

Husk min Give away 2 : )

God aften til jer derude i blogland - og jeg stemmer for bedre vejr i morgen - det gør jeg nemlig !!

Millelouise

3 kommentarer:

  1. åh de er super fine...
    Kh Michelle

    SvarSlet
  2. Fin shorts! Du syr mye flotte barneklær:)
    Hyggelig at du vil følge bloggen min:) Jeg kommer gjerne tilbake på besøk hos deg:)
    Sonja :-)

    SvarSlet
  3. Tak for de pæne ord : ) - forsat god dag
    Millelouise : )

    SvarSlet