Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

tirsdag den 14. juni 2011

Drengebluse med hvaler

Så har jeg fået syet en lille drengebluse i str 2 år - en Gynther-inspireret model med hvaler - og den er da blevet helt fin - men en af de projekter, som var nemme, men der var én ond ånd over mine maskiner i dag - hvis det ikke var min undertråd, som drillede så var det mig, som glemte at bruge hjerne - men heldigvis kan man ikke se, hvor lang tid ting har taget, når de er færdige.
Og for at det ikke skal være helt løgn, så er kamereaet løbet tør for strøm og opladeren har forsvunden på mystiskvis - så jeg har brugt min mobiltelefon, som ikke helt tager så gode billeder.

Det er 24 timer tilbage på min første give away - og jeg synes det er sjovt at der faktisk er mange som har fundet min blog, da jeg stadigvæk er en forholdsvis ny blogger - på den kontinuerlige måde. Den næste give away er på trapperne og jeg kan afslører, at det er noget drengetøj og et par hyggelige blade.

2 kommentarer: