Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 29. juni 2011

Loppefund

Har været på loppetur og jeg elsker det - jeg kikker altid efter keramik, børnebøger, håndarbejdsblade og andet, som jeg ikke kan stå for.
Pigen er så fed, men mangler en lille blomst - men keramikken er fra Michael Andersen og er rigtig fin. Egentlig er jeg ikke til store serie af noget som helst - men kunne ikke stå for de tolv årstider på de her platter
Bjørn Vinblad og det er rigtig fede - egentlig havde jeg forstillet mig at bruge dem som bordskånere - men de er næste for fine - kunne også gå i den næste give away ; )

Jeg har en kærlighed til bøger - men især gamle børnebøger - Pondus er en af dem - Mie elsker at få dem læst højt - jeg kan lide at læse dem og kikke på børnenes tøj - meget inspirerende : )
Prøv lige og kikke på dette her

God aften til jer ude i blogland - håber at I husker at slå et slag for min Give away

Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar