Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 19. juni 2011

Retro hvaler fra Kaufmann, som blev til shorts

Har en hvis kærlighed til stoffer designet af Robert Kaufmann og her er det blevet omsat til et par små shorts og de er da godt nok små eller sagt på en anden måde, så små børn har jeg ikke længere : ) Men stoffet har ene rigtig lækker kvalitet.
Måske burde man tjekke sine billeder inden man blogger, for de har altså lige ben : ) - selvom det ser lidt pudsigt ud på billedet. Igen har jeg valgt at markere for og bag, da det egentlig virker meget ok.
De er meget enkle, da jeg synes stoffet er flot i sig selv og derfor syet uden sidesøm, så der ikke er kommet for mange skæringer.
Men nu tror jeg også, at jeg snart trænger til at sy noget andet - synes bare det har været så hyggeligt at sidde og sy drengesager, måske fordi da mine egne drenge var små, synes jeg tit det var svært at finde noget sjovt og fedt tøj til dem.

Husk min give away : )

Nyd det sidste af søndagen og god dag til jer alle i morgen, hvor der kun 5 skoledage tilbage - også er det ferie for drengene og madpakkefri for moren - kan slet ikke få armene ned : )

Millelouise









.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar