Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

torsdag den 30. juni 2011

Fede bukser - 24 timer tilbage på min give away ; )

 Jeg har faktisk været produktiv - først fik jeg syet et par sjove "cykelshorts" og den søde modtager på 3 år blev meget glad
Det andet jeg har arbejdet på er disse bukser i tyrkis fløjl - mønsteret er et EG-mønster med kraftige ændringer, så jeg fik de rigtige skæringer ind.
Lommerne har fået tittekant og det ser rigtig fint ud og virker efter hensigten og skæringerne på benene giver en god effekt.


Bag på har jeg applikeret en hval i hvalstof og den er blevet rigtig fed - men detsvære er billedet blevet træls - men det kommer med : )
Husk nu min give away - den trækkes den 1. juli.

god aften til alle derude

Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar