Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 1. juni 2011

Give Away

I de sidste par måneder, har jeg bevæget mig stille og roligt rundt her i blogland og det glæder mig at se, at kreativiteten lever. Jeg må også erkende, at jeg af og til for syet mere end familien kan bruge, men jeg elsker jo det. Derfor har jeg oprettet min lille biks - Alfebiksen. Det skal fejres med en Give Away, som trækkes den 15, juni 2011. Det er en lille fin tunika, som er syet af vintagestof, som har været udsat for tidernes tænder, men det gør den ikke mindre charmerende.

Reglerne er enkle og velkendte : )

1 lod for én kommentar
2 lodder for én kommetar og fastlæser
3 lodder for én kommentar, fastlæser samt link til min give away på din blog

Og nu er jeg rigtig spændt på, om dette indlæg lander på bloggen, da jeg har benyttet en anden indgang ind jeg plejer - spændende :)
Posted by Picasa

11 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt - tyl lykke med den nye butik. Den er rigtig fin, så jeg skal da ha 3 lodder. Men jeg ved jo slet ikke om den kan passe - for der er ingen størrelse?

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med på 1 lod :O)

    SvarSlet
  3. Tak fordi du har deltaget (og linket :) i min give away :-)
    Jeg deltager også meget gerne her. Det ville jo være fantastisk at vinde :-)
    3 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  4. en fin give away du har desværre har jeg ingen at putte den fine trøje i ,men jeg har lagt din give away på denne blog :) http://dkgiveaway.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Den er fin!! Jeg vil gerne være med på tre lodder, tak ;)

    SvarSlet
  6. Sikke en fin top! Og blog! Jeg hopper med på 3 lodder:-)

    Kh Camilla
    / tulletoesen.blogspot.com

    SvarSlet
  7. haps, haps! 3 lodder til mig, tak

    SvarSlet
  8. Jeg er også med på 3 lodder (men er også meget int. i at vide hvad størrelse det er) :o)

    ... og hvis du er til lopper, kan du deltage i en give away hos mig også :o)

    SvarSlet
  9. Størrelsen på tunikaen er ca 98-104 - smil

    SvarSlet
  10. Jeg snupper 3 lodder. Held og lykke med butikken - jeg glæder mig til at se hvad du laver af drengetøj :-)

    SvarSlet