Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

tirsdag den 21. juni 2011

Mie´s har bestemt design af lommer : )

Måske ikke det mest spidsefindige - men har en stor gammel knap så pæn lyseblå dug i hør og jeg har jeg ville egentlig godt byde ind på gammelt til til nyt-projektet. Jeg syr ikke så tit med lommer, så jeg tænkte at jeg kunne benytte denne lejelighed til at afprøve om det lige var sagen : ). I går aftes blev der bare syet og syet og nu har jeg fundet opladeren til kameraret, så jeg glædede mig til at tage billeder i ordentlig kvalitet - og der plejer at være lige til og ikke nogle problemer der, nej.

Men nu har jeg læst dagens billeder ind i computeren og hvad sker der - billederne er blevet taget på højkant og når jeg roter dem, så kommer Mie til at se underlig sammenpresset ud - like this


Og når jeg ikke roter dem, så  ser hun helt almindelig ud - sådan her - altså for mine øje er der altså en forskel - er der nogen der kan forklare, hvad jeg har gjort forkert?

Men det var slet ikke det jeg ville skrive om. Derimod havde jeg klippe at par shorts til en sød dreng, som Mie helt klart synes skulle være hendes - så hun har bestemt, hvordan de skulle se ud - pyha - synes da slet ikke var var enige om noget som helt og der skulle være "sådan nogle, som der kunne være bælte i" - jo jo

Og det var helt klart lommerne, så skulle pyntes
og den anden lomme ; )   Og det er jo meget smart, synes Mie og jeg må indrømme, at jeg aldrig selv ville komme frem til denne sammensætning - derimod bestemte jeg forlommerne og det kan ses - det er jo både ens og er jo slet ikke sjove på samme måde : )

Ogs¨fik jeg så også mulighed for, atsy mine første blætestropper på. Modellen er faktisk meget sød, men ligner mere en trekvart lang buks på Mie, så jeg overvejer, at lægge dem op - men på den anden sider, så fungere de rigtig godt i leg og knæene er relativ meget beskyttet.
Heldigvis, så synes Mie, de er fine, selvom hun godt nok synes, at de smarte lommer altså godt kunne være foran, men de er gode at cykle i - og tjek lige hendes cykel - den er 11 år og blev indkøbt til den ældste dreng. Sidste år blev den sat i stand igen og gjort pige-agtig af faren og den ældste - den vakte total lykke og gør det stadigvæk - køn - ja - bedøm selv : )

HUSK HUSK: min give away og spred gerne budskabet - god aften

Millelouise

2 kommentarer:

  1. LÆkker blog du har også. Tak for kommentaren ved mig:-) Jeg melder mig her:-)

    SvarSlet