Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

fredag den 3. juni 2011

Sneglebukser og fredsnederdel

Det har godt nok været varmt idag - og Mie har trodset varmen og været ude i de fleste af de lyse timer - og hygget med alle sine projekter - kan du finde hende? Jep hun sidder med ryggen til og ordner sin baby.


Alt i i mens hun hyggede, så blev der syet lidt - jeg kunne ikke selv holde den bagende som ud hele tiden - så langt om længe fik jeg syet en nederdel str. 146 til Micielle.

Men jeg glæder mig til st se om hun kan passe dem - men mon ikke. Håber hun er ligeså vild med orange som jeg, da den er lagt op en en orangetråd, men da jeg næsten var vejen rundt slap undertråden op - er det bare lov eller hvad??
Men her til aften fik jeg syet til mig selv - jeg har forelsket mig i noget sneglestof, som blev indkøbt i onsdags og tit er det sådan, at det stof jeg får købt til mig slev altid lige får lov at ligge lidt - men jeg manglede faktisk i par hygge-posebukser - men andre ord jeg ville have dem syet og det fik jeg.

Så hun sidder jeg sammen med bloggen og hygger i mine fine bukser sammen med min kaffe. men I skal lige have et nærbilled af stoffet - jeg synes det er pænt, og hvorfor er det egentlig altid børnene som skal have det sjove stof.

Forsat god aften til alle derude og jeg jeg se, at der stille og roligt er ved at komme blere læsere - velkommen hertil, det er jeg glad for - husk min Give Away ; )

2 kommentarer:

  1. Ret flot stof du har brugt til den fredsnederdel.
    Glædelig solskin.....pyh.

    SvarSlet
  2. Takker - det har også været varmt i dag - pyh

    SvarSlet