Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 11. juni 2011

Kjole, etui til mobil og lidt brok!

Fredag aften skrev jeg et indlæg til min blog fra min mobil inden jeg skulle sove - jeg lå i min seng og følte mig sur og gammel, fordi jeg har konstateret at vi netop pt nu bor i et parcelhuskvarter med mange unge, som fester med meget høøøøøøøøøøjt musik - og for det meste har jeg det ok med det - i går var jeg ved at få mega spat og det var så højt, at jeg kunne mærke "bassen" i  min seng og for det andet var det noget total uudholdeligt musik - måske jeg bare er ved at blive gammel.

Men jeg fik syet en del i går - bukser til Augustina, jeg håber hun kan passe det og et mobiletui til Winnie, men nåede slet ikke at få billeder af det. Men jeg syede atter et etui, som passer til en HTC wildfire.
Den virker nu helt igennem ok - men jeg kan ikke rigtig bliver enig med min selv om, hvorvidt den skulle være åben for over, så det er lettere at komme til telefonen - det er vel lidt omstændigt, men på den anden side, så er der lidt mere taske over denne.
Den lille fine ting ligger oven på, kjolen, som jeg også har fået syet - det er str. 4 år og den er syet efter samme mønster som sneglekjolen. Lidt træls at tage billeder, så det er blevet mørkt, men som ses har jeg så har jeg pt et eller andet med tyrkis - det det er vel nok dikteret af moden ; )
Kjolen har været et rigtig hyggeprojekt, hvor jeg har brugt tid på de små detaljer
Jeg er vild med det prikkede kantebånd og kunne godt bruge noget mere af det - men synes det er lidt svært at få fat i. Men det er nok meget godt, for meterprisen er ikke den billigste.
Kjolen er enkel med sød og I skal da også lige have et par billeder bagfra - næ og jeg kan konstatere at det med "min fod" - måske jeg virkelig seriøst skulle overveje et fotokursus - men det går nok
Nu går jeg så og diskutere med mig selv - hvad skal denne kjole - Mie synes den var vældig - især fordi der er en stor fin lomme på og at der er mange hjerter og hånden på hjertet, hun mangler ikke kjoler.

I denne sene nattetimer sover det fleste - men nyd pinsen i morgen

Millelouise

2 kommentarer:

  1. Sikke en sød kjole. Den er bare rigtig fin med det indrammede hjerte på forsiden.
    Har du overvejet at lave dine egne skråbånd? Du kan få adskillige meter bånd ud af et stykke (prikket) stof på 50 x 50 cm.
    Sidst jeg lavede skråbånd (også prikket) fik jeg 5½ meter bånd ud af sådan et stykke. Det kostede mig i 33 kroner.
    Fint telefon-etui. Sødt med blyanterne :-)

    SvarSlet
  2. JA, du ahr ret - jeg må hellere i gang med selv at fremstille båndet og tak for de søde ord
    god aften Millelouise

    SvarSlet