Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 26. juni 2011

Babyhjelm(e) og lidt til : )

Kan se på mængden af billeder, at jeg har været aktiv, men ikke så blog aktiv - men det betyder ikke har der ikke har været gang i den - jeg har både fået syet lidt - været på loppetur. Men først havde vi en skøn sankt hans. Lidt smart at lave en collage - håber ikke at billederne bliver for små.


Jeppe er helt klart til krudt, røg og bål - jo vildere jo bedre - Men der blev hygget.

Jeg skulle sy en babyhjelm til bebs på 2 måneder - en grandkusine og der er forhåbentlig landet i Århus sammen med Jeppe og farmand - Jeppe har ferie, så har tager lige en ugens ferie ved farfar i Århus.

  Uha da da - hvor er det bare hyggeligt, at sidde og sysle med sager til de små - så jeg kom lige til at sy to ekstra i denne lille hyggelig størrelse. Men på min endnu ikke oprettede to-do-liste, som jeg virkelig burde oprette, så har jeg fået syet et par mobiletuier - hvor pingvinerne skal ud af døren i morgen. og det andet må vist i butikken.
Jeg er ved at planlægge, hvad min næste give away skal indeholde og er næsten færdig og kan næsten ikke vente med at vise, hvad der er : ) - jeg synes nemlig selv, den er rigtig god og alsidig - Men Husk du kan stadigvæk deltage i min give away, som udløber den 1. juli.


God aften og jeg ønsker alle en rigtig god uge - det ser jo ud, som om vi får skønt sommervejr
Millelouise

2 kommentarer:

  1. Fine bukser - og er det en nederdel...? :)

    SvarSlet
  2. Det er ikke en nederdel - det er en rund dug - men kan vel egentlig bruges til en solnederdel ; )

    SvarSlet