Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 15. juni 2011

Vinder af give away : ) og opstart på min 2. give away

Det er da lidt hårdt at være ny blogger til tider - man vil gerne, at ens ting ser ordenlig ud og mit kamera er pt uden strøm, så jeg overlever med min mobil. Men jeg sender en stor tak til dem, som har deltaget i min første give away, da jeg startede havde jeg 8 faste læsere og nu er jeg oppe på 26 - og det glæder mig rigtig meget og jeg håber, at ser jer igen : )
Jeg har efter bedste evne trukket lod på den gammeldages måde - klippet alle lodder ud og lagt dem i en sød lille dåse.

Vinderen blev : )

Britta, som kan møde på bloggen http://strikogstorm.blogspot.com/ - Jeg håber, at du på en eller anden måde for glæde af den lille tunika. Som en lille overraskelse sender jeg dette lille mobiletui med. Du kan kontakte mig på min mail: millewowk@gmail.com - så jeg kan få afsendt pakken til dig : )

Nu har jeg høstet min første erfaringer ift Give away - og derfor sætter jeg fluks anden omgang i gang. reglerne er de samme

1 lod for én kommentar
2 lodder for én kommetar og fastlæser
3 lodder for én kommentar, fastlæser samt link til min give away på din blog
Benyt gerne mit billedet : ) og den trækkes d. 1 juli 2011

Det du kan vinde er en ægte retrodug, som på ingen måde har været slidt - det var lidt et fund og tilmed rund : ). 

Så er det to hygge blade - jeg har selv en hang til de gamle blade, som jeg elsker at sidde og kikke og blive inspireret af. 

Jeg lovede ville der komme en drengeting - det er bukser af bomuld med lommer og lapper - Men vinderen kan selv vælge mellem str. 2-8 år - Det par som ses på billedet er str. 98. 

Bladene er fra to forskellige årgange - den ene er Alt om håndarbejde juli 1978 og det andet er Alt om håndarbejde Maj 1982 - det er sjovt, for man kan se, at mange af de trends som er hotte i øjeblikket er at finde i de to blade. Og der er mange gode sy- og strikkeopskrifter og vejledninger - fx en lækker strikkeopskrift på sømandstrøjer og søde børne bluser.
Uha da - du er klokken blevet 10 min over midnat - så det må vist være tid til at for afsendt dette indlæg - men jeg har en hang til at arbejde sent - måske fordi der så er ro i det lille hjem.

Millelouise

13 kommentarer:

  1. Hold da op en flot give-away. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde. Flotte bukser, flot dug og feeeede håndarbejdsblade :o)
    3 lodder til mig.

    Kh Judith

    SvarSlet
  2. ny fast læser :) er gerne med på 2 lodder. Skønne bukser <3

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 3 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  4. To lodder og bladet med smocksyning!
    Glædelig torsdag.

    Kirsten

    SvarSlet
  5. Sikke en fed give away. Er med på 3 lodder :O)

    SvarSlet
  6. Så flott give away! Jeg blir gjerne med, og jeg tar 3 lodder hos deg:)
    Håper du er heldig i kveld i mitt lotteri!
    God søndag:)

    SvarSlet
  7. Skønne bukser :D
    Vil gerne deltage med 3 gode lodder ;)

    SvarSlet
  8. Neeej hvor ser det godt ud,

    Jeg prøver med 1 lod i denne omgang,

    Fra Katrine

    SvarSlet
  9. Sikke en god Giwe Away :)

    3 lodder herfra

    SvarSlet
  10. I really like, I hope for the best.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Tak fordi du nævnte din blog ! Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder.

    Smil fra Mia

    SvarSlet