Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

fredag den 17. juni 2011

Funky cykelshorts

Det kan godt være, at jeg ikke kan bruge mit gode kamera - men I skal altså lige se det her shorts - og jeg sidder og diskuterer med mig selv om, de er til drenge eller piger - hvad synes du?

De er syet i str 104 - men overvejer helt klart om jeg ikke selv skal have en model - kan jo ikke gå i mine sneglebukser hele tiden - de skal af og til vaskes. Her kommer et lidt dårligt nærbillede - men det går nok : )

Det sorte er altså bare sort uden strib. Men må hellere koncentrere mig og et stk meget træt barn og må hellere finde ud af, hvad der skal spises til aften - Jeg er en voldsom trang til jordbær med frisk dejlig dansk øko-fløde og ikke noget med at blande det med mælk.

Mon ikke maskinerne for lov at køre lidt her i aften - drengene skal ud at ride og Mie er underholdt med popkorn og cola - god fredag

Millelouise

4 kommentarer:

  1. Super søde og klart til drenge :-)

    SvarSlet
  2. Det synes jeg egentlig også : )

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine :o) Hvor er det stof fra??

    Har meldt mig som læser og glæder mig til at følge din blog..

    SvarSlet
  4. Hej Helle - jeg har heller ikke set det før - men det jeg har købt det i min lokale stofbiks i Bramming - noget hun lige har fået hjem.

    SvarSlet