Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

fredag den 1. juli 2011

Vinder af 2. give away blev.....................

Den kære teknik vil ikke altid, som jeg gerne vil, så det bliver nærmere 23 inden dette indlæg bliver udgivet - Men tid til at trække en vinder -  jeg er rigtig glad for, at I deltog.

Jeg kan se, at der er kommet nye læsere til - det er bare så dejligt I har lyst til at se, de ting som jeg sidder og hygger mig med. Så et stort velkommen  : ) Jeg synes det er rigtig hyggeligt at komme rundt på de forskellige blogs og blive inspireret.

Listen med alle de søde deltagere - og jeres lodder har fået numre : )

  1. Judith 1,2,3
  2. Julie 4,5
  3. "Lume" 6,7,8
  4. Sonja 9,10,11
  5. Lotte 12,13
  6. Kisser Laptern 14,15
  7. Blomsterbørn 16,17,18
  8. Sonja fra Sunnfjord 19,20,21
  9. Tanja  22,23,24
  10. Kathrine 25
  11. Jumici 26, 27, 28
  12. Mia 29,30 

Vinderen har lod nummer:


True Random Number Generator  13Powered by RANDOM.ORG


Og det er Lotte, som har lod nummer 13, som blev den heldige vinder. At vinde på en fredag med tallet 13, det er da helt godt : ) Lotte har også en blog, som kan ses her.  Tillykke Lotte og du må gerne kontakte mig på millewowk@gmail.com, så jeg kan få din adresse samt ønske om størrelsen af bukserne. Glæder mig til at høre fra dig : )

Da manden sidder og ordner husets computere denne aften, så venter jeg lige til søndag med at skyde den næste give away i gang - men ser frem til en computer, der arbejder lidt bedre.


Hygge hygge til jer alle - nu vil jeg på blog-rundtur for at se, om jeg har været heldig i aften : )

Millelouise

2 kommentarer:

  1. ØV :'( men stort tillykke til vinderen :O)

    OG jeg har netop idag trukket dig på min give away :O) http://dorritskreaunivers.blogspot.com/2011/07/and-winner-is-o.html

    SvarSlet
  2. Er det rigtig - jeg kikker lige forbi : )
    smil smil : )

    SvarSlet