Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 4. juli 2011

Skønne kager og en retro-skjorte

I går aftens gik jeg konstant og ledte efter noget lækkert spiseligt i huset og det var bare "NO GO" - og efter mine efterhånden mange ture rundt på de forskellige blogs - blev min hjerne med at at kredse om Cup Cakes - men ak ak - har jo hver det ene eller det andet - eller havde jeg ?

Jeg bagte en skøn noget usund chokoladekage, men ejede ingen små fine forme, så dejen kom i en brødform, hvor efter jeg skar den ud i passende størrelse. Pynt - tja for ikke så længe siden så jeg udsendelsen "det søde liv, som netop handlede om cup cakes med tilhørende iceing og tænkte, det måtte kunne bruges også selv om kagerne var firkantede - min bedre halvdel havde også set programmet - og i opskrifter stod der jo: Citat:
"Med en bunsenbrænder "flamberes" det øverste af iceingen en anelse" 


Man bliver rigtig kreativ og dette er ikke for børn - men de synes det er sejt ; )




Og Du ser rigtig - det er vores ukrudtsbrænder - jo jo - æstetikken er så som så - men de smagte fantastisk og drengene morede sig : )


Sideløbende med dette kage projekt har jeg fået syet den fedeste drengeskjorte nyt retroagtigt stof - det er både med krave og knapper og knaphuller 
lige et billed af kraven
lige et billede bagfra


Husk min give away, som trækkes den 9. juli - det er der ikke så længe til : )


Millelouise 

5 kommentarer:

  1. Ha, ha, det er sgi da kreativitet, når det er bedst, med de kager :o)

    SvarSlet
  2. Wow hvor er den blevet flot - super arbejde :-)

    SvarSlet
  3. Ja, Jette det var også min tanke - og tak Dorthe kikker nok forbi igen : )
    Millelouise

    SvarSlet
  4. Hej MilleLouise
    SIkke en fin skjorte - må jeg låne et billede og linke til din blog i forbindelse med BoysMonth?
    Du har lavet mange fine drengeting - så måske du er interesseret i at få en drengeblog-præsentation? Læs evt. mere her: http://frkturkis.blogspot.com/2011/07/har-du-en-drengeblog.html

    //Christine*

    SvarSlet