Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 2. juli 2011

Elsker du at hækle ? så tjek min Give away

Jeg er så glad, for jeg har selv lige vundet min første Give away hos Blomsterbørn og trak selv en vinder I går på min egen give away og den er  på vej til Lotte. Jeg er så glad for min computer er blevet ryddet op at min bedre halvdel og fået windows 7 og alle ved vel at det er så meget bedre end det forhadte Vista.

Men mit formål er, at præsentere den fedeste hæklebog fra Lis Paludan - det er så meget i denne bog - og jeg må sande at jeg ikke hækler så meget igen - men kan se, at det er der altså andre herinde i blogland der gør
Dette er kun få udsnit fra bogen. Der er rigtig mange flotte sager i den til børn - veste, bukser, handsker osv, men det bedste er at der er super gode instruktioner i den. Den kan blive din sammen med med alt det her : )

Pondusbøger, som er sjove at læse for de kære små poder og kan bruges til stil-studio af tøj fra dengang, hvor man overlevede med 1 dansk tv-kanal, ingen fjernbetjeninger, fastnettelefon og spolebåndoptageren.

En fin lille efterhånden meget kendt plastikbøtte ( Erik Kold ), som jeg mindes fra min barndom og et lille hyggespil mikado i den originale fine æske.


Det du skal gøre for at komme for at deltage er følgende:

  1. Et lod for kommentar
  2. To lodder for kommentar og fastlæser 
  3. Tre lodder for kommentar, fastlæser og link på din blog til min give away
  4. Fire lodder for kommentar, fastlæser, link på din blog til min give away og sætte mig på din blogliste/rulle-ting
Også det vigtigste - denne give away bliver trukket den 9. juli - kom og vær mere med - det er så hyggeligt

Millelouise


27 kommentarer:

  1. Skøn giveaway! Jeg er gerne med på 4 lodder! Vil jo gerne vinde:-)

    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. Hej

    Jeg vil gerne deltage med to lodder ( kommentar + fast læser)

    God weekend

    SvarSlet
  3. Hekling er gøy! Jeg trekker 3 lodder av deg:)
    God søndag!

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne med 2 lodder i denne fine give away :o)

    SvarSlet
  5. Super give away. Er ny i "hækle verdenen" så det kunne være rart med lidt inspiration :) 2 lodder til mig

    SvarSlet
  6. Jeg vil da rigtig gerne være med. Jeg har en drøm om at lære at hækle barnevognstæppe og pude.

    Fra Katrine

    SvarSlet
  7. 4 lodder herfra :)

    Krydser fingre! :)

    SvarSlet
  8. ejjj for en lækker give away. jeg vil gerne deltage med 3 lodder. Du skal være hjertens velkommen til også at deltage i min give away. Glæder mig til at følge din blog fremover.

    mvh Kristiane / PekaBooH

    SvarSlet
  9. Her vil jeg gerne lege med 3 lodder til mig :o)

    SvarSlet
  10. Uhh - Håber det bliver mig :)

    3 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  11. Jeg er med og lægger 4 lodder i puljen.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  13. Jeg er gerne med på 2 lodder :o)

    SvarSlet
  14. Og straks jeg melder mig med 2 lodder tak :)
    Ikke at jeg er nogen hækle-haj, men mon ikke jeg kan lære det og "Kold" skålen er da bare for skøn!

    SvarSlet
  15. 2 lodder til mor her, nu må jeg da igang med den hæklenål;O)

    SvarSlet
  16. Orv, det er da lige en give away for mig! Hapser 3 lodder. Velkommen inde hos mig forresten. :-)

    /Maria

    SvarSlet
  17. Hold da op, hvor er jeg glad for at kunne deltage her. Det gipper jo i min hækletrang helt ud i tåspidserne, når jeg ser denne lækre Give Away.

    3 lodder i puljen til mig. :-)

    SvarSlet
  18. super lækkert!
    Jeg deltager med 2 lodder:)

    SvarSlet
  19. skøn give away, jeg er med på 4 lodder

    SvarSlet
  20. Jeg skal så meget være med! Jeg ELSKER gamle hæklebøger og samler på dem! De er bare så hyggelige! Jeg smider 3 lodder i bunken og håber, håber, håber, håber, håber at jeg vinder! :D

    SvarSlet
  21. den her give away er som skabt til mig! elsker at hækle og elsker erik kold :)
    vil gerne være med på 2 lodder, fast læser og kommentar.

    http://www.marolle.com/blog

    SvarSlet
  22. skøn give away :) 2 lodder til mig

    SvarSlet
  23. Dejlig give-away. Deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  24. Hvis det kan nåes vil jeg gerne deltage med 4 lodder :o)

    SvarSlet
  25. Så er det nu jeg trækker en vinder : )

    SvarSlet