Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 6. juli 2011

Stof, også lige om hjørnet også meget lækkert -

Kender du det - har fundet en super butik i Esbjerg omkring 2009, hvorefter man får at vide, at den har nu lukket og man fatter minus. I dag var jeg på tour de Esbjerg, hvor jeg atter engang lige smuttede ind i Stof 2000 - og jeg manglede noget bestemt, som de ikke havde, MEN det kunne jeg da købe i Tovegade i Esbjerg. Kikkede noget sært og spurgte om denne butik ikke var lukket?

Næ nej - den lever, og jeg siger jer - en fantastisk butik for dem, som er til patchwork og elsker alle de gode mærker - hvilket valgmuligheder - jeg glemte, at købe at jeg egentlig kom efter - kom til at købe stof, som jeg bare ikke helt kunne stå for på trods af, at jeg har konstateret, at det nu nok ikke er stof jeg sådan lige står og mangler ; )
Beklager, men billederne er taget med mobilen - men fik lige lov til at tage et par billeder indefra butikken -
mere
Mere
 Også har jeg ikke engang taget billeder af det hele - butikken har en hjemmeside, men der kan ikke handles online. - Men Hvis du kommer forbi Esbjerg en dag - så skulle du tag og kikke forbi - og tænker hvis man ringer, så er der altid hjælp at finde. Jeg konstaterede, at det stof jeg tit kikker efter på nettet fra USA og andre steder - samt bøger mv - kan simpelhen kan købes i denne butik. Også glemte jeg helt, at kikke på alle deres broderier.

Fik god snak og fik af vide, at der tit kom hele busser, forbi sådan for at handle - og det siges at det Danmarks 3. største patchwork grundet det store udvalg - synes det bare hårdt at kikke alle de stoffer, når nu man HAR besluttet, at det er købefri stof måned - Men for Søren, hvor er jeg bare glad for, at butikken faktisk lever og det er ikke sidste gang kikker forbi : )

Er bare lidt nysgerrig - men hvor handler I stof henne?

God aften - det klør i mine syfingre, men skal have fodret ungerne - kan mærke at det bliver noget let - for jeg skal sy, sy og atter sy

Millelouise

6 kommentarer:

  1. gid man boede i esbjerg:)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at være en butik med et utrolig stort udvalg. Jeg køber også en del stof og holder derfor jævnligt også købe-fri måned, dels for at komme gennem lidt af lageret og dels for økonomiens skyld... Jeg køber en del stof i Stof 2000 og i Stof & Stil, men hvis jeg skal have bomuld med tryk foretrækker jeg de amerikanske og japanske mærker, da kvaliteten er meget bedre. Det har jeg bl.a. købt hos Malika-Rosa og hos Stof & Stuff, men jeg har også købt en del i amerikanske netbutikker. Og så har jeg faktisk også været heldig på Trendsales nogle gange. Jeg køber vist (meget) stof mange steder:)

    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Jeg må en tur til Esbjerg i min ferie :)
    Heldigvis har jeg ikke så langt(!)
    Synes elefant-stoffet er super skønt.
    Jeg har købt meget til mit basis-lager hos den lokale "Stof og Garn Kælder" ellers hos StofogStil og har netop bestilt varer hos Malika og Rosa som jeg glæder mig til at modtage. Syns ofte at stofferne på Trendsales bliver budt op i skyhøje priser...

    SvarSlet
  4. Tak for svar - jeg handler også selv forskellige steder og jeg er faktisk overrasket over, hvor mange butikker, som ikke er på nettet - men måske er det fordi, man skal have det mellem hænderne.

    SvarSlet
  5. Ej hvor sjovt, jeg bor os i Esbjerg men vidste ik at den butik handlede så fede stoffer, der må jeg ind en dag snart. Ang andre butikker så ligger der 2 ved herning udover stofogstil men skriver fra mobil så har ik li navnene men finder da li dem til dig imorn hilsen Tine

    SvarSlet
  6. He,he...er også Esbjerg- pige, og har ikke købt stof i Patchworkbutikken, men min symaskine er vist købt der....må da hellere lige forbi og kigge på hylderne ;O)

    mange hilsner Jane

    SvarSlet