Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 22. februar 2015

Venter på foråret

Alt i mens jeg venter på foråret så hygges   jeg med at sy og især at lærer min nye coverpro at kende. 
Mie havde bestilt den fineste tunika i udvalgt ynglingsstof og den blev værdig efter hun var puttet i seng. Men er sikker på hun vil Knuselske den. 
Lørdagen bød på slagtet uldbluse, hvor jeg eksperimenterende med et nyt mønster. Upcycling styrer, det giver så god mening. 
Smid-ud-kultur og engangsprodukter som egenligt burde være flergangs-produkter forsøger jeg at i mødegå. Har fundet opskrifter på mamas pad på pinterest og syet nogle. 
De er vidt fede og bløde.
 Men kan faktisk også lave andet end ar sy, fik bagt efter aftensmaden så der var kage og boller til aftenskaffen.
Om lidt starter en ny uge. Må I have det godt.
Smil fra Millelouise 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar