Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 3. juli 2011

Lidt til Victor Valdemar

Fik en stak stof ind ad døren, som jeg faktisk ikke selv havde købt og det er jo stort. Viste ikke at der var mennesker, der sådan købte stoffer, uden at bruge det : )

Opgaven var. kan du ikke forvandle noget af det til børnetøj - så er resten dit - og jo det kunne jeg vel godt. Uglebukserne var et resultat af denne  bunke - om også det her sæt til lille Victor Valdemar. jeg ville prøve noget nyt - at sætte krave på en skjorte og det gik sådan rimelig ok - så nu skal der syes skjorter : )

Egentlig er det meget sjov at sy af noget stof, man ikke selv ville have valgt, for jeg synes faktisk at det er blevet ret ok, men der blev også lidt mere - et par shorts efter mores ønske, han blev nemlig så glad for dem med hvalerne på.

også lige denne her smæk - nok en god idé til en gut på snart 9 måneder
Hele dagen har jeg skulet til mine kreabunker og det kræver en oprydning førend kreativiteten kører igen - havde egentlig klippet mønstre til sommerhatte, men synes ikke lige vejret gavner mine sommelige fornemmelser - måske man skulle sy én sydvest i stedet for.

Forsat god søndag til jer alle - husk min give away her med frist den 9 juli

Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar