Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 31. juli 2011

Ferie, Award og vasketøj ; ) og atter ferie

Jeg gider da faktisk ikke at sige noget om vejret i sidste uge - men vi lavede en del indendøres sysler, men det blev til nogle god ture rundt i det Nordsjællandske hvor vi bl.a. så Fredensborg og Esrum Kloster og en tur til København, hvor vi vi set Christiansborg, Amalienborg, Rosenborg med prisessediademer og Rundetårn. Turen blev nydt i fulde drag, fordi der var i de stunder hvor det IKKE regnede.

Ved Esrum Kloster
Ved Fredensborg
Ved Amalienborg
Har har været rundt med campingvognen og på Sjælland lå vi ikke på Campingplads, men bruge derimod mine forældres have i Hornbæk - og det var med en fantastisk service - med fuld pension og med masser af hjemmebag og hjemmelave marmelade og skønne kartofler direkte fra haven.
Eftermiddagskaffe i Hornbæk på morfas fødselsdag
Grilhygge i haven
Men vi er kun lige hjemme på pit-stop og i morgen drager vi afsted igen og det ser ud som om vejret har tænk sig arte sig..

Jeg har modtaget award fra Moster Majas og Kreasøster og jeg takker mange gange.



Reglerne er:
- man skal linke til den, som man har modtaget awarden af.
- man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
- Til sidst skal man svare på de 5 følgende spørgsmål

Sp.1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Inspirationen kom fra Slyngebarn, hvor jeg tidlige tit skrev indlæg da mindste pigen var lille og brugte vikler, ringslynger, MT og stofbleer - det var i dette forum jeg begyndte at sy og der blev jeg bekendt med blogverdenen

Sp. 2: Hvilke blogs følger du?
På bloggen er det mest håndarbejdets forunderlige verden, hvor kreativiteten er i højsædet. Følger med meget på på de retro inspirerede blogs, da det er en interesse jeg har haft en mere end 10 år. Jeg er vild med ældre dansk/nordisk keramik

Sp.3: Favoritfarver?
Kigger man i mit glædeskab ville man sige jordlige farver, men jeg elsker farver (dog ikke neon), jeg er bare ikke altid modig nok til at kaste mig ud i en farveekplotion.

Sp. 4: Favoritfilm?
Den er altså svær, for jeg har ikke så tit ro i bagen til at holde til at se film, men jeg bliver altid glad når jeg ser "Den eneste ene"

Sp. 5: Hvilke lande vil du besøge?
En tur til Japan eller Vietnam kunne være sagen.

Til sidst vil jeg gerne nominere:

Bet blev et længere indlæg - men ved jo heller ikke om, der er net på det næste feriested.

God uge til alle fra Millelouise

2 kommentarer:

  1. Ser ud som om ferien har været god uanset det dårlige vejr. Sjovt det med at lege turister i eget land. Vi har tit talt om, at vi burde prøve at tage på hotel i København og så se alt det som turisterne ser...fordi tit går man bare fordi uden at stoppe op og virkelig SE. God dag :-)

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at I har haft en dejlig ferie. Tak for nomineringen, jeg vil skrive noget en af de kommende dage.

    Kh Gitte

    SvarSlet