Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

fredag den 5. august 2011

Sidste del af ferien nydes og nyt job : )

Vi var jo lige et smut hjemme sidste weekend og vidste ikke helt om vi orkede mere regn og camping - men det tydede på, at vejret ville blive en smule bedre, så vi tog en tur til Nymindegab og boede på campingpladsen der.

Det rigtig godt sted for børn og der var en fin og hyggelig stemning - det bedste var, at der var et opvarmet poolområde til stor glæde for alle børn - og da jeg hader vand, så gav det nogle super rolige hygge stunder sammen med mit hækletøj, som jeg stadigvæk ikke har fået taget billeder af.

Området omkring Nymindegab er rigtig flot Vesterhavet og Vestjylland er bare noget helt for sig selv. Vi kom på stranden, vi fik endelig taget vores cykler i brug og der blev gået ture.

Et ønske fra drengene var, at de gerne ville en tur til Søndervig, hvor der er sandskulpturfestival og de blev bestemt ikke skuffet - det var virkelig flot flot og der er imponerende hvad der kan bygges i sand og temaet var romerne - og det er bare et hit herhjemme

Ellers stod den på hygge, men det fedeste ved ugen var, at jeg fik nyt job - en fed fornemmelse. Jeg glæder mig rigtig meget til at starte med at undervise på VUCvest og er allerede i gang med undervisningsplanerne.

God weekend til jer derude, og jeg lover i mit næste indlæg, så kommer der noget kreativt skabt af hende selv : )

Millelousie

4 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye job, og herligt du er med på min giveaway :)

    SvarSlet
  2. Flotte skulpturer i sand!
    Tusen takk for pakken jeg fikk i posten:)Artig å se i hekleboken - kanskje jeg finner noe å lage der.
    God helg!

    SvarSlet
  3. Hej :-)
    Har du set min kommentar på din fine retro-skjorte? Jeg har skrevet ang. BoysMonth, men det er selvfølgelig helt ok, hvis du ikke har lyst til at bidrage til drengemåneden :-)

    //Christine*

    SvarSlet
  4. Er tit med på en give away og jeg er glad for at min pakke er kommet vel frem og selvfølgelig må der linkes til min blog - det er da bare skønt, at tingene kan bruges ; og der kommer flere drenge orienterede ting

    SvarSlet