Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 7. august 2011

Pakkeleg - vil du være med?

For et stykke tid siden sad jeg og var misundelig over ikke at være hurtig nok til at svare på tasterne så jeg kunne få liv at deltage en en pakke leg men den 9. juli havde Fru B skrevet et indlæg og jeg var hurtig og jeg var glad.

Posten havde været med pakken mens vi havde været på ferie og heldigvis var den ankommet i god behold - men jeg ville vente med at skrive om den indtil, at ferien var overstået herunder udpakning af campingvogn og tilhørende vask.

Men jeg har modtaget de sødeste ting - lækkert stof, som skal bruges til et nyt penalhus til mig selv, flot tapet og papir, der skal bruge til en sætterkasse-spejle-sag, de sødeste sukkerblomster, som ingen i min familie endnu ved eksisterer, men skal bruges til kager, der skal bages den 21 august, hvor min bedre halvdel fylder år. Og der var mere : )  paktisk hyggeklemme, en fed ugle, som jeg virkelig håber ikke ryger i Mie´s hænder, fordi så får jeg den ALDRIG tilbage igen, hvilket også gælder den lille pakke lommetørklæder i den lyserøde kurv.

Er I nysgerrige så kommer der lige lidt billeder. Synes det er meget overvældende hvor mange så hygge ting, der kan komme i en pakke og hvor glad og spændt man bliver indeni, når den skal åbnes - så nu glæder jeg mit til at sende en pakke retur til Fru B og så kan jeg bare håbe på, at hun bliver lige så glad, som jeg selv er blevet.



Hvis der er andre der kunne tænke sig at deltage, så er reglerne sådan citat fra Fru B`S blog:

hvis der er to, der har lyst til at være med i en lille pakkeleg, så er det de to første som kommentere på dette indlæg. Jeg skal så sende en pakke til de to, der melder sig, og når de modtager en pakke fra mig, skal de sende en retur til mig og derefter finde to nye, der gerne vil være med. Og der er frit slag hvad angår pakkens indhold.

Håber der et par stykker som gerne vil være med : )

God uge til alle - og nat nat til dem, der er på vej i seng - synes altid jeg skriver sent, men er nok også en natteravn. 

Millelouise

5 kommentarer:

  1. Mig mig mig! Jeg har nemlig også været vildt misundelig - og for langsom!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. Måske jeg skulle våge mig ud i en lille pakkeleg :) jeg er helt ny i det her blogland. Men mon ikke jeg kan finde ud af det alligevel :)

    SvarSlet
  3. Det lyder godt - I kan sende mig jeres adresse til millewowk@gmail.com

    god dag

    SvarSlet
  4. Dejligt at pakkelegen lever videre :D og skønt at du er glad for din pakke, nu venter jeg spændt på min :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  5. Å så flott blogg du har. Kan jeg få bli med på pakkeleken? Mvh thora.

    SvarSlet