Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 22. august 2011

Er her endnu : )

Bare lige et indlæg uden billeder - fik faktisk syet i weekenden hele to puder : ) men det er da bedre end ingenting. Men jeg er startet på nyt job og af en eller anden årsag, så min blog har været noget forsømt - ikke at jeg ikke har tænkt på den eller savnet den.

Heldigvis så er jeg rigtig glad for mit nye underviser job - Jeg underviser på VUCvest og det trives jeg med, men opstart er altid sådan lidt hektisk nye it-systemer og elektroniske tavler - hvad var det lige der var galt med de gamle grønne tavler -- men tavlerne er nu smarte og kan rigtig mange forskellige ting - man skal "bare" lige lære den at kende.


Men hold øje med min blog, der er en give away på trapperne og i lørdags var jeg nede og for at sende 3 pakker til dem, som er med i pakkelegen, så nu håber jeg at posten kommer forbi de tre i løbet af ugen.

Det kan godt være at jeg ikke har været så aktiv på bloggen, men heldigvis betyder det ikke at jeg ikke har lige har haft tid til et par enkelte smut i genbrugsbutikker : ) - har fået fat i det fineste fuglestof og andre gode retrosager.

Jeg mener, at der er blogtræf i Kolding snart, er der nogen derude der kan huske hvornår? det har jeg lige glemt i svinget.

forsat god aften Millelouise

1 kommentar:

  1. Kære Millelouise
    Nu ikke få stress, har set de der elektroniske tavler og syns de er total blæret, men det stiller godt nok også nogen krav til lærerne tænker jeg(!)
    Du er tilmeldt blogtræf som afholdes den 10/9 :) Glæder mig til at se dig!

    SvarSlet