Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 8. august 2011

Hækling og "nye lamper"

I denne sommerferie tog jeg en gammel hobby op igen - tilbage i 2004 begyndte mit kreative liv - strikke gik for langsomt og der var alt for mange masker, men så var det der med at hækle - det fungerede ret godt. Men tja så begyndte jeg at sy også blev der ikke hæklet så meget. Men i denne sommerferie eksperimenterede jeg med hæklekunsten igen.

Det blev til forsekellige prøver og kun et reelt produkt - men nu kan jeg også næsten huske det hele igen. I sidste uges nummer af Hendes Verden  var der rigtig mange god små projekter og det lykkedes mig at hækle en bøllehat.
Nu regner det og jeg sidder lige og kikker mine bøger og undervisningsmaterialer igennem, som jeg skal bruge i næste uge. Mie er i Børnehave for første gang i fire uger - den gode ferie fik sin ende. Drengene venter lige en ugens tid inden deres hverdag melder sin ankomst.

Jeg kan mærke at min symaskine er nød til at have noget motion i dag, den har stået stille i 4 uger og der er da skisme lang tid.

Her i weekenden var jeg rigtig heldig - i de sidste 10 år eller mere har jeg plaget mine forældre om nogle lamper, som jeg bare måtte eje/overtage. Og i denne sommerferie lykkedes det mig, at får dem med hjem. De er tilmed blevet hængt op i denne weekend - det er nu smart med lamper, der giver godt lys også selvom de bliver udsat for sparepære.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine røde lamper og dejlige bøllehatte. ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  2. Fantastisk fine lamper!! :o)

    SvarSlet