Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 11. juli 2011

Give away - 16 juli - Erik Kold, Knabstrup og hygge blade : )

Jeg havde store planer om, at der skulle have været en give away igang i går her på bloggen - men var noget sløv i går - det kan jo ske - men min bagtanke med denne give away er min hang til lopper : )

Et, er at jeg elsker stof og er meget til retrostil - og det er ikke en interesse, som er opstået natten over - da jeg sad og tænkte efter, så har det stået på i de sidste 8-9. hm hm

Men denne give away er loppefund, som er fra den lokale genbrug og er det udtryk for de ting, jeg godt selv kan lide -

  •  Et hæklet lille tæppe,
  •  Små keramik krukker fra Knabstrup, et skønt dansk produkt
  •  Erik Kold sag med gult låg,
  •  to små lommetørklæder med sødt print 
  •  to hygge blade.


Den er da for sød - og meget mere hygsomt at snyde næse i end papir : ) også lige de små krukker fra Knapstrup i meget find stand : )


Lidt fra de to blade - først fantastiske sjove katte som grydelapper
Også lige en fed hæklet sweater
Reglerne er følgende:

  1. Et lod for kommentar
  2. To lodder for kommentar og fastlæser 
  3. Tre lodder for kommentar, fastlæser og link på din blog til min give away
  4. Fire lodder for kommentar, fastlæser, link på din blog til min give away og sætte mig på din blogliste/rulle-ting


På det sidste billede kan du se, hvad min give away indeholder denne gang og du er velkommen til at bruge billede - håber du er med på legen : )

Millelouise

16 kommentarer:

  1. Sikke dejlige genbrugsfund. Lige noget for mig :)
    Er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  2. Tolodder til mig.
    Det ene gerne vinderloddet,tak.

    Glædelig sommerdag!

    SvarSlet
  3. Jeg snupper 4 lodder. Lækker give away! :)

    SvarSlet
  4. Jeg snupper lige et enkelt lod :)

    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:

    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Jeg prøver at samle alle danske giveaways.
    Hvis du har lyst kan du selv tilføje din side, næste gang du har en giveaway :) Så er du sikker på at den kommer med fra det sekund du har offentliggjort den :)

    Pøj pøj til jer alle :)

    Ps.. måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  5. 2 lodder tak :)
    Skøn pakke du har samlet sammen og mig som bager så meget er da nød til at have bagepulver-krukken + EK dåsen til mit bagemargarine :)

    SvarSlet
  6. Smider lige 2 lodder, som ny fast læser. Det ser rigtigt spændende ud, og det må gerne lande i min postkasse :)

    SvarSlet
  7. Jeg hopper på retrolækkerierne med to lodder :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  8. Jaaaa jeg er med, 2 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge din blogg videre. Kjempe fine premier. Jeg håper du har en fin sommer. Klem fra thora.

    SvarSlet
  9. Sikke en fin blog du har, og sikke fine ting man kan vinde.. Jeg vil gerne være med, men ved ikke om det bliver med 2 eller 3 lodder, jeg har dig nemlig på min blogroll, men har ikke en link liste på min blog :-)

    SvarSlet
  10. Hej

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    God sommer

    SvarSlet
  11. jeg er helt klart med, 4 lodder til mig, tak

    SvarSlet
  12. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på din give away :o) Alle tingene er flotte, men specielt Erik Kold bøtten og bladene er interessante ;o)

    3 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  13. Fed give-away og dejlig blog. Jeg er med på 4 lodder :o)

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 2 lodder :)

    Kig forbi min giveaway
    http://brineh.blogspot.com/2012/03/giveaway.htm

    SvarSlet