Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

torsdag den 7. juli 2011

Altså hvor skønt og alletiders retro-sommertøj

Synes da bare det er for stor - I er 50 faste læsere, som følger med på min blog - hvor er det dejligt : ) at andre har lyst til at kikke og læse om det, man går rundt og laver

Startede egentlig i går med at klippe, klippe og klippe - det er nu ikke det hele, som jeg har fået syet - mangler et par shorts til Mie, men må nok hellere prioritere at få bagt til børnehaven i morgen.

Jeg har syet spencer, bluse, lille smæk og shorts - men tænker at Mie ikke kan nå at bruge det hele

Fik syet en lille fin smæk i dobbelt stof
Også lige en lille tunika ting, en ren hygge ting, med lille lommer, hvor der lige er plads til en lille pixibog - som selvfølgelig er udgive i 1970érne - det er nu lidt hygsomt i str 3 år
og her med bog ; )
Et par super søde shorts i str. 3-4 år
Også måtte jeg bare sy en spencer efter mit ynglings mønster i øjeblikket og synes det blev vældig
Også lidt tættere på

 Noget af tøjet kommer på Amio i min Alfebiks for Mie når nok ikke at bruge det hele ; )

Huske min give away som trækkes d. 9 juli

Nå hellere gå i køkkenet - drengene kommer snart hjem fra den daglige ridetur - maden skal vel også laves og kagerne bages - elsker at lave mad for det meste, men ikke lige idag - mest fordi køleskabet ikke pt gemmer på det helt store fristelser. 

4 kommentarer:

  1. Så fine ting du laver ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke produktiv du har været :)
    Det er virkelig fine ting. Er især vild med dine shorts (fedt stof) - jeg fik nyt stof med posten i dag, så nu skal maskinen snart støves af og igang igen, men timerne render for mig kan jeg godt mærke.

    SvarSlet
  3. Tak - jeg sidder også og hygger mig med det - har faktisk flyttet min maskinerne i stuen, det gover mere sytid - fordi så kan man gå til og fra.
    millelouise

    SvarSlet
  4. Hvor er det sjovt. Den pixibog kan jeg huske fra min barndom. Den ligger i en æske, hjemme hos mine forældre og venter på at blive savlet på af alle mine piger fra gang til gang de er på besøg :)

    SvarSlet