Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 23. juli 2011

Norsminde - ferie

På vores sommertur rundt i Danmark lagde ved ud med at besøge farmor Lis, som bor i Norsminde. Det har været rigtig hyggeligt, og vi var rimelig heldige med vejret. Det har stået på familiehygge med krabbefiskeri, spil, film og kreativiteter.

Jeg har fået hæklet en del - billeder kommer senere - Mie har fået tegnet - men især drengene er i gang med et stort projekt - de maler War Hammer figurer i stor stil - og det er da ikke sådan lige til - det kræver dyb koncentration og tålmodighed, når de små figurer på minus størrelse skal se flotte ud - og der skal mange mellem tørringer til, førend én figur er færdig.

Jeg har været god til at fået taget billeder, men I skal nok slippe for at blive udsat for dem - men lige et lille udpluk her:

I går på den mest regnefulde dag holdt vi flyttedag - vi træk til Hornbæk op til mine forældres sommerhus - et hyggeligt sted - og i dag fejre vi min fars fødselsdag med hjemmebag og god mad.

Håber I også hygger der ude.

Millelouise, som ikke har haft net i en hel uge - men som pt lige kan være online : ) - god aften og jeg er sikker på at vi for godt vejr i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar