Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 13. juli 2011

hektiske dage og multinålepude

Synes det har været nogle hektiske dage - jeg har haft alle børn hjemme fuld tid - en mand som har meget travlt og arbejder på de underlige tidspunkter, fået afsendt gaver, købt billetter til koncert, fået ordnet gaver til Mie, er næsten i bund med vasketøjet, det er kun den "uhyggelige-monster-strømpe-kasse"som skal ordnes, været på besøg hos vores olde og i morgen fylder Mie 4 år - og hvad kan så ønske sig????

Jo, en symaskine (og det er jo slet ikke til at forsåt), som jeg ikke har kunne opdrive nogen steder, så hvis I kender nogle steder, så skriv endelig, MEN lige så højt på listen er "jeg skal altså til grøn koncert og høre Medina - så det skal vi så her. Hvilken fiks idé - men sådan er det åbenbart, at være en lille efternøler, der får alle ting med, som der nu bliver snakket om ved middagsbordret.

Jeg plejer næsten altid og sy tøj - men sidder efterhånden med en del stofrester, som jeg har skåret til mange firkanter, men har faktisk ikke syet så meget patchwork, så her kommer den første lille prøve ting.

Glemte dog at rum-inddele den lille lomme - men på trods af det, så multinålepuden fungerer helt efter hensigten.

HUSK min hurtige give away - som slutter den 16 juni - det nås lige inden, vi tager på ferie i de danske sommerland.

God hygge aften til alle i dette regnfulde Danmark

Millelouise

7 kommentarer:

  1. Du mener vel 26. juli og ikke 16. juni :)

    God aften til dig også

    SvarSlet
  2. Hejsa. Fin multipude - en rigtig god ide..
    Se lige dette link vedr. symaskine
    http://boernsunivers.dk/category/legetoej-symaskine-til-boern-99/

    SvarSlet
  3. 16. juli : ) - det mente jeg og tak for link, de ser nu fine ud - tror lige der skal en her hjem til.
    millelouise

    SvarSlet
  4. Har du nu også syet sådan en smart nålepude.... Hvor har du mønster/idé fra??
    Jeg må altså også i gang :)

    SvarSlet
  5. Glædelig regnvejr.

    (Se give away hos mig)

    SvarSlet
  6. Hvor er den dog bare sød... Og sikke nogle skønne farver...

    Kig gerne forbi min nye blog, jeg har nu både en madblog og en kreativ blog.. Mvh. Rikke

    Pilles univers
    Pilles kreative univers.

    SvarSlet
  7. Har været på blog rundtur - og mønsteret til den lille sag ligger har jeg set på en blog et eller andet sted, men skal nok lige skrive når jeg finder det igen.
    god aften Millelouise

    SvarSlet