Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

torsdag den 14. juli 2011

Mie 4 år : )

Jeg er da helt færdig - Mie har haft fødselsdag og der er da blevet fejret på en anderledes måde - ønsket var at komme til grøn koncert - så biletter blev indkøbt i sidste uge - men synes da nok ikke lige har vejret var med os - men på trods havde vi en rigtig god tur og hvem skulle have troet at man atter engang fik den fornøjelse at købe et regnslag til en klapvogn!!
forventningsfuld venter hun meget tålmodig i køen - som var meget lang og det regnede og regnede
Og da det regnede allemest - da spillede Medina - men det tog hun altså i stiv arm og det blev sunget med og danset - dog det meste af tiden på min skuldre - ellers kunne hun jo ikke se. Men det meste af tiden sad hun og hyggede sig i sin elskede klapvogn, men Jeppe og jeg trak hende rundt på den efterhånden noget mudrede mark - De store gik rundt for sig selv : ) -
Efter en masse god musik og så TV2, som jeg glædede mig til at høre, så var det ikke mere energi - børnene ville meget gerne hjem - så vi trak hjem og længe leve min bil, som trak os ud af mudret uden at side fast - men koncerten var ikke helt færdig - så efter at børnene var blevet kørt hjem til en hjemme ventene far - var vi to, der lige måtte ind og høre det sidste af koncerten - Nic og Jay - det var godt også var det blevet tørvejr - sådan helt helt tørvejr : )

Husk give away, som trækkes den 16. juli.

Nu tror jeg bare jeg vil stene - efter dagens program - forsat god aften
Millelouise

2 kommentarer:

  1. Tillykke med Mie, det ser ud til at I havde en dejlig dag trods regnvejret.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Stort tillykke.Må indrømme, at jeg mere end en gang var glad for, at jeg ikke var med... Jeg havde nu heller ikke kunnet holde til det ;)

    SvarSlet