Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 17. juli 2011

Kjole, shorts, Multinålepude og dåbskjole OG Vinder af 3. give away

Lidt forsinket - men havde godt nog også lidt travlt i går - jeg skulle nå at have de sidste projekter klar inden vi drager afsted på ferie - Mangler kun lige at pakke ; ) - men det er vel også bare en detalje. Heldigvis står campingvognen herhjemme, så det går nok.

Men I går var der dømt sy dag - havde lige lovet at Mies kjole og shorts nok skulle blive færdige, men havde også et projekt dåbskjole og hold da op, hvor det drillede - det var en konfirmationskjole, som skulle forvandles og denne kjole var bare så godt syet samme og med mange indsnit, at det stort set var umuligt. Så kjolen bestemte selv - billederne er ikke gode, for da den endelig var færdig, så var der kun strøm på mobilen og kjolen blev afhentet i går klokken 22. 
Så øvelsen gik ud på, ikke at klippe det hele i stykker - håber der komme nogle bedre billeder, for den blev faktisk rigtig flot og enkel.
Men Mie havde jo også et projekt kørende, og det har været klippe i flere dage. 


Jeg synes dog, det var noget besværligt,  at hun både ville havde kjole og shorts af en halv meter stof, det er jo bare er så flot med små hvide heste, prinsesser og slotte. Men det gik faktisk.


En lille let model, så jeg bare måtte sy, fordi jeg har set den på forskellige blogs - min søndagshjerne kan ikke lige huske alle stederne - men den kan findes hos klappekage.Det var meget lidt af prinsessestoffet tilbage, men jeg havde lige så der lige kunne blive til et bærestykke på kjolen.


Hvem vinder? Det var 14 kommentar og 36 lodder - Men jeg forstår ikke, når jeg bruger Random og vil bruge billedet, at den så konstant ændre det sidste tal til 100, når man tager en kopi ?? så jeg har bare taget kopi af resultatet.

5

Det betyder, at vinderen bliver


Kisser Laptern sagde ...
To lodder til mig. 
Det ene gerne vinderloddet,tak.

Glædelig sommerdag!


Så et stor tillykke til dig - du må gerne sende din adresse til mig på millewowk@gmail.com - så sender jeg den til dig.

Familien og jeg tager på sommerferie/camping uden internet, så i de næste par uger vil her være noget stille - kan dog blogge fra min telefon - og da symaskinen ikke bliver taget med, så har jeg pakket garn og hæklenåle. 

SÅ hygge til alle derude og husk vi elsker regn- og blæsevejr - for det er jo kreatid og læsetid - og man kan jo altid drikke en krus varm kakao.

Millelouise






3 kommentarer:

  1. åhh den der lille lette model ville jeg da vildt gerne bare kunne sy den er bare så sød...

    SvarSlet
  2. Ih, hvor dejligt.
    Har sendt min adresse.
    God ferie.

    SvarSlet
  3. Lyder godt - ved ikke lige hvornår vi møder et posthus - men poster det så hurtigt som muligt - vi er på vej på ferie. Til cs - den er ikke så svær - men du kan bare skrive : )

    SvarSlet