Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 30. april 2011

Kjole til Mie

Havde købt det fineste lyseblå stof med hvide prikker, som skulle have været til en kjole til Mie, da det er mange konfirmationer i år. Men nej, stoffet passede ej damen. Men hun havde forelsket sig i det gule stof med blomster, det limegrøne med hvide hjerter også i en lille rest rødt med små hvis prikker.

Men efter en aftens arbejde, så er den blevet helt fint, så nu kan hun være fin i morgen til sin fætters fest. Så kan man bare håbe at hun ikke brokker sig ovet, at jeg ikke nåede at sy leggins i lilla til ; )

God søndag fra Mille


2 kommentarer:

  1. Mie ved hvad hun vil have! Sammensætningen af stoffer er nu heller ikke helt dårlig når den unge dame selv bestemmer! Kjolen er rigtig fin, Mie bliver da rigtig sød i den til forårets fester.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Det må du nok sige - må af og til tænke mit smil, men ved også at hun nægter at tage tøjet på, hvis hun ikke lige synes om det - I mit stille sind håber jeg bare, at hun får sine tøj drømme udlevet som lille ; )

    SvarSlet