Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 20. april 2011

Til mig selv ; )

Har tit tænk tanken, at sy til mig selv - men har faktisk ikke gjort det særligt meget. Men så havde jeg der er stykke stof liggende - minder om mælkedrængestrib, men bare i en noget mere lækker udgave også med lidt stræk i- Havde faktisk købt det til Mie, men synes det var så lækkert, at jeg måtte eje en nederdel af det - hvilket i sig selv er meget utroligt, fordi jeg mest er til jeans.




Den er syet efter et onionmønster og den sidder bare rigtig godt - og har en kanon god pasform til mig - så måske der ender med, at jeg bliver til nederdele, hvis det kan være så behageligt at have på. Jeg blev så inspireret af en anden blog, at endnu en kjole er på vej til mig selv.
Når vejret er så godt, for jeg kun syet et par timer om aftenen og dagen har stået på have arbejde og det ender med, at vores have bliver rigtig fin igen. Vi kan finde vore bede igen.

Et blog indlæg uden Mie, det går jo næste ikke - men har et i tirsdag, hvor hun legede på værelset og pludselig råbte hun - moar, nu har jeg gjort klar til, at du kan tage et billed - så det gjorde jeg ; )

Måske ender det med, at bloggen bliver lidt kendt efterhånden - kan se at jeg har fået et par læsere og det er jo dejligt - meld jer gerne til og kommenter gerne - der er nu så hyggeligt at få respons på sine ting.
God Påske

Ingen kommentarer:

Send en kommentar