Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

torsdag den 7. april 2011

Mie fik sin sommerjakke

Jeg havde jo lovet hende, at vi skulle sy en sommer jakke, men og endelig fik jeg min taget sammen. Samme model som sidst, men Mie har selv sammensat farverne og stofferne. Det vigtigste var jo selvfølgelig den lyserøde lynlås!!
 Men hun er den pige med mange meninger, så da jakken stort set var færdig manglede "båndet med de lyserøde hjerter" jo foran så de måtte efter monteres. Jakke måtte heller ikke få den indkøbte fine ugle på, som ellers passede så fint til lilla fløjl.
Så var det jo heldigt, at Netto havde billige strygemærker - og det var jo lige fine lyserøde blomster, som blev plantet i noget hjertebånd: Kanten blev gul, jeg er så heldig at den lokale sybiks stadigvæk har en del gult kantebånd tilbage og ikke der mere lysegule, der er pt er i pakkerne.

 Også lige et sidste billede, Mie synes nogen gange at hendes moar er rimelig anstrengende med sit kamera - så hun måtte lige afreagere - men symaskinen holder ikke pause, fordi det kvikke barn vil jo gerne have at Cille, som er hendes anden build-a-bear - en hund, også skal have en sommerjakke.

Elles har dagen igen budt på en tur i stalden og det var altså en noget kold så Mie og Nikolaj tog hjem og lavede en delig aftensmad - der er ikke noget som helstegt hanekylling fra Bornholm, Jeg harogså fået syet voltigeringsdragten helt færdig, så nu er den afleveret- nu glæder jeg mig bare til at se, at den kommer i brug så der kan komme nogle billeder på - der er stort voltigeringsstævne i weekenden.

4 kommentarer:

  1. Super fed jakke!! Hun har da god smag den bette dame!
    Jeg pønser også på at sy en jakke til min datter :)

    SvarSlet
  2. Jotak : ) - det skal jeg sige til hende - faktisk kommer hun med nogle ret fine valg og sammensætninger af stof.

    SvarSlet
  3. Den er altså virkelig fed, den jakke der!Jeg er vild med både farver og motiver!

    SvarSlet