Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

fredag den 8. april 2011

Fredags hygge

Mie har haft fri fra børnehave, så vi har rigtig hygget i dag - altså hyggeligt at have barn hjemme på en hverdag uden at det skyldes sygdom. Nå, men det havde været meget hårdt hjemme ved mor, så hun sov tidligt og alle drengene sad og så tv - men tit gider jeg ikke at noget - så jeg hyggede lige lidt ved sybordret, som er placeret i stuen også fik ordnet det seneste bestillinge ; )

En lille jakke til en Mie´s Cille-hund - Igen en Build-a-bear. Til at starte med troede jeg bare at hvert barn havde en bamse, men Men Mie har fundet ud af, at der findes mange forskellige trods hun aldrig har været i en build-a-bear butik.

Jakke er lavet lidt kortere end den sidste jeg syede til bamsen, både foran og bagpå, da der ikke var plads til halen på den sidste model - så det er nu ændret. Sa jeg har delt bagstykket og syet en lille slids, men kunne godt have været lidt længere.
Jeg synes efterhånden er mønsteret er godt - det eneste lille ændring er, at halsudskæringen godt kan være lidt dybere - bare én cm.

Ønsker alle en god en weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar