Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 1. maj 2011

Atter en ny kjole til Mie

Som jeg skrev i går, fik jeg syet kjolen til Mie - den gule drøm og i dag den første maj blev den taget i brug.
Vejret så flot på Mors i dag, men dog lidt blæsende. Men en perfekt dag at. blive konfirmetet på.  Det var fætter Alexanders store dag, 
Men det var en lang tur i bil fra Bramming til Mors, når man hedder Mie og sidder i festtøjet og venter spændt til festen skal starte.

Vi ankom i god tid, så vi kunne lige få lidt frisk luft og strukket benene inden middagen. Så fik jeg et par billeder af Mie i hendes kjole og drengene.



 
Mellemste mand havde altså ikke tid til at stå foran kameraet, han elsker vand og sand - så væk var han og det, men heldigvis nåede han ikke at blive hverken våd eller beskidt.

Jeg ønsker alle en god uge : )

Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar