Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

torsdag den 5. maj 2011

Ikke "piget" bukser til pige?

Et ikke piget sæt til en lille pige - sådan lød opgaven - og efter at have lagt hjerne i blød og overvejede, hvad det egentligt betød er jeg kommet frem til følgende. En lille posebuks med lap med en tilhørende lille vest.
Valget faldt på en sort/hvid tern, som irriterende nok ser lidt grålig ud på billedet. 
Jeg synes at der skulle være et eller andet på og valget faldt på lapper, men synes ikke lige jeg havde en stof, som passede til konceptet, men ville gerne have noget kontrast uden at det blev alt for meget og et eller andet sted også et eller andet som gjorde, at buksen ikke var til drenge. Så jeg konstruerede to små lapper, som jeg så håber ikke er for "piget" er de det?
Jeg er vældig tilfreds med resultatet også kan man bare håbe at  modtagen også kan lide dem. Når man har syet skal der jo ryddes op og der var jo lige en meget lille rest af det ternede stof og pludselig sad jeg atter ved maskinen - UPS - og resultatet var en lille hurtig vest, som passer til og så var der jo et sæt.
Så er det vist tid til at finde sengen - god dag til alle i morgen og det er jo snart weekend.

Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar