Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

tirsdag den 31. maj 2011

Jeg gjorde det : ) - Alfebiksen er blevet en realitet

Det har været stille her den sidste uges tid her på bloggen, men det betyder ikke at jeg ikke har fået syet et par stykker tøj eller to. I øjeblikket har jeg en forkærlighed for vintagstoffer af eksempel sengetøj fra 1970érne.

Men Mie kan jo ikke bruge alt det tøj jeg har lyst for syet, så derfor har jeg skabt et lille nyt univers, hvor det mine kreative overskud kommer til salg. Jeg er i en opstartsfase men håber på, at mit nye lille barn i form af Alfebiksen kan få et godt liv.

Der er ikke tale om en egentlig produktion, men derimod er det mulighed for køb, at de ting, som jeg har lyst til at sy - og lige i øjeblikket arbejder jeg med det tynde sommerlige genbrugsstoffer fra 1970erne og temaet er keep it simpel.

Nu er det eftermiddagskaffe og hygge med de kære poder - men hold øje for i maskinen ligger der en næsten lille fin retro-ting som vil komme ud som en give a way.

2 kommentarer:

  1. tillykke med dit spring! ;)

    kh Christina

    SvarSlet
  2. I min iver glemte jeg at skrive, at tunikaen er srt 104, smil.

    SvarSlet