Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 4. maj 2011

En uglebluse

Synes efterhånden jeg er kørt lidt træt af kun at sy tøj til Mie - og da hun ligesom har besluttet sig for, at hun ikke er til ugler, så tænkte jeg, at mit uglestof måtte forvandles til en lille drengeting. Blusen er blevet afsat, til et sødt menneske, som tilfældigvis har en dreng på Mie´s alder - så nu håber jeg at modtageren kan passe den.

Jeg sad flere gange undervejs og diskuterede med mig selv om det nu var en drengeting - for piger kan jo sagtens bruge det - det er vel ikke alle piger, som kun gider at så i lyserødt eller lilla? Hvad synes I? uanset så er stoffet i sig selv skønt.
Elles sidder jeg i denne sene aftenstime og nyder stilheden og lyset i mit vindue - det er jo 4. maj og sirenerne lød klokken tolv præsis.

God aften fra Mille

2 kommentarer:

  1. Sikken en fantastisk sød bluse- den kan da sagtens bruges til både en pige og en dreng! ;)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have - fik lige at vide, at den søde dreng blev rigtig glad for den - så det var dejligt.

    SvarSlet