Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 21. april 2012

Tøj til lille Laust - eller lille Johan - eller måske?

Fik lige syet et lille hygge sæt til lillebror  - jeg synes det er noget rigtig skønt stof. Jeg er efterhånden ved at nå der til, hvor mit redebygger instinkt er ved at slå til. Så der er blevet bestilt stofbleer og der er blevet bestil vikler - både i stræk og fast stof.
 En lille søg bluse - det eneste minus var at min eneste tvillingenål ligesom knækkede - men det er barnet er nok ligeglad med om der er en enkelt stikning eller en dobbelt stikning ; )
Også lige et par små bukser til - glæder mig til min barsel - så bliver der måske lige mere tid til at sy - det er nu så hygsom og afslappende.

forsat for søndag til alle derude : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar