Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 8. april 2012

Bambi-kjole 1 færdig og bålhygge

Det har været flot vejr i dag - men dog lidt koldt. Men det holder ikke et par drenge fra at at bage pandekager over bål - meget tilfældigt har de to gutter ens bluser på. Mens de hyggede sig med hyggede Mie sig med at se på i god afstand.




Jeg fik syet den første af de to bambi-kjoler, som Mie har bestilt - overvejer om hun virkelig for brug for alle de sommer kjoler. Nu mangler jeg bare den sidste kjole i lilla. Tror lige der går lidt tid inden jeg inviterer den unge dame med ind i Stof 2000 igen : )




Modellen er egentlig meget simpel - men den kan godt drille lidt ved ærmerne - det eneste jeg synes er surt, er kanten i halsen - synes ikke helt det passer til - men til en tur i børnehaven, så går det nu nok.

En feriedag tilbage - synes det er alt for lidt - for der er så meget jeg slet ikke har nået.

smil fra Millelouise








Ingen kommentarer:

Send en kommentar