Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

torsdag den 5. april 2012

Sommerjakke og fødselsdag

Nå ja - hvis manden skal i byggemarkedet og hente dimser til projekt stald - så er det jo godt at stof 2000 ligger lige ved siden af. Tirsdag var Mie og jeg i Stof 2000 sammen og  egentlig skulle jeg kun købe tryklåse, da jeg ikke havde flere. Men så spottede Mie, at der var der kommet nye vare hjem. Så pludselig kom der 4 meter stof med hjem, som Mie havde valgt. Jakke se syet af det to slags - og så har jeg bestilling på to kjoler i Bambi-stoffer. (Men er lidt i kjole-sy-krise)

Det ene projekt er færdigt - og det er Mies sommerjakke - Egentlig havde jeg fundet et sødt mønster i de sidste nye Ottobreblad - men synes godt lige pludseligt, at det blevet noget omstændeligt, men heldigvis havde jeg et færdig udklippet mønster fra EG-bogen på en jakke i str. 5 - Mønsteret blev ændret noget, fordi Mie ville have, at jakken skulle side til i livet og omkring håndledene. Stoffet og sammensætningen af stoffet har hun selv valgt - bliver tit overrasket over, hvad der egentlig ser ok ud.

Vi holder påskeferie herhjemme alle sammen og vi har besøg af farfar, som har fødselsdag idag. Så eftermiddagskaffen bød på pandekager frisk fra bålstedet -  bagt af Jeppe og Farfar - vi andre spiste den med stor fornøjelse og vores forskellige kræ, var meget interesseret i, hvad det nu var vi spiste. lidt stemningsbilleder fra i dag


Da vi alle har brugt tiden i dag på vores forskellige projekter, så var det først til aftenskaffen, at vi fik spist fødselsdagslagkage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar