Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 6. marts 2011

Weekendens kreative udfordringer

Jeg har i denne weekend atter været ude på for kreative udfordringer, nemlig 
 Mie´s fastelavskostume

hun har/havde et ønske om at være en klovne-prinsesse-hest. Heldigvis blev vi hurtige enige om, at hesten godt kunne være en kæphest, men så var der kun dragten, men tilhørende pynt, som blev en udfordring.



Det blev til en kjole i regnbuefarvetsatin med lyserøde glimmerærmer - tylkåbe, men pink satinbånd, sølvleggins og en tilgørende vendetaske som er regnbuefarvet pink. Egentlig gad hun ikke at stå model, men i dag gik det lidt bedre, fordi farmoren også skulle stå model i den seneste kjole herfra.

I denne weekend fik jeg også syet til Hanne - som har forelsket sig i lækre kjoler, som er smarte og behagelige. Den grønne kjole har været meget tror overfor mønsteret, da det var den første jeg syede for et par uger siden.
Den er utrolig flot - nedenfor ses resultatet af weekendens andet eksperiment - ejeren blev glad og særdeles tilfreds - og der er så skønt især når man kun ejer store selvkritiske øjen.

Men for Mie var vinderen de utrolig glimtende leggings, som hun er meget stolt af. 



Når nu man bevæger sig rundt i den kreative verden, så har jeg været den heldige vinder af at modtage en masse dejlig stof, garn og især skåbånd og bånd i dag, Og ikke nok med det, der var et væld af skønne bøger, så jeg sender lige Mette en tanke.

Det er ikke det hele jeg syr, som kommer ind på bloggen så kik på www.millelouise.dk 

1 kommentar: