Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 28. februar 2011

Bukser til Augustina : )

Så er der bukser til Augustina - så kan man bare håbe på at det falder i mores smag, fordi Augustina har selv bestilt farven og hun ville også gerne have prinsesser på, men det må blive opfyldt på et senere tidspunkt, da jeg ikke havde nok stof med prinsesser på.


Det er første gang jeg bevæger mig ud i påsyede lommer og det er egentlig blevet helt fint, men der er plads til at par forbedringer. 
Mønsteret på bukserne er som udgangepunkt fra Ottobre, men da der var tale om en drengebuks, så er det blevet noget modificeret - så det forhåbentlig falder i smag hos den nye ejer.

Nu sidder jeg igen og spekulere over, hvad der skal nu skal sys !! Måske en lille spencer eller nederdel.

1 kommentar:

  1. De er SÅ flotte! Tøsen har dig sagt: Jamen hvor er prinsesserne. Utaknemmelige skarn!

    SvarSlet