Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

onsdag den 21. januar 2015

Når babyen ikke sover, så ....

Igår var en af de dage med mange ting som skulle nås, lægebesøg og sygehusbesøg. Prisen var, at ida måske synes der ikke havde været nok mortid, så jeg havde en meget vågen og glad baby indtil 1.00, hvor hun sov. Det kan jeg så godt mærke idag. 

Men vi brugte tiden på hygge og hun kunne så lige prøve den sidste nye hybrid ble, som er rullet ud af maskinen.
Bleen er det, man kalder en Hybridble, som kan bruges med og uden uldbukser. Den er ikke 100% tæt, men der er et vandafvisende lag fleece mellem inder og yder stof i bleen. 

Jeg syr dog ikke kun bleer, lidt tøj skal der også til. Overvejer en give away, mon det giver lidt mere trafik på bloggen og på facebookside Alfebiksen? 
Hjelm til iida foret med merinould, 

Skøn dag til alle derude.
Smil fra Millelouise 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar