Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 31. januar 2015

Lørdagstøj - Alfetøj

Synes det er lidt hårdt i denne uge, manden er ude at rejse og børnene er alle ramt af snot. Men jeg kobler af med st sy. Fik syet til Ida, et prøvesæt med hybridble, bukser, smæk og benvarmere. Det blev nu ikke så ringe. 
Jeg har købt lidt nyt stof, der er godt nok mange stoffer, man kunne tænke sig at eje. 
Mie har allerede bestilt nederdele, bluser og kjoler og mener klart, at flyverne og legoklodserne er til Anton. Det kan også være, at det blive til det.

Men kunne blive nogle fantastiske lækre bleer. Find Alfrbiksen på facebook, hvis du er intetesseret. Det går nok ikke så lang tid inden jeg klipper i det. 

Smil til jer derude
Fra Millelouise 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar