Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

lørdag den 3. januar 2015

Moderne stofbleer

Jeg har været igang med at sy stofbleer af mine stofrester, der er super rart, at få ryddet op i dem samtidig med, at Ida får nogle lækre formsyede bleer, hvor der skal en uldbuks udenover. 
Stofbleernes univers var faktisk årsagen til, jeg begyndte at sy tilbage i 2008, for mit tredje barn ikke kunne tåle papirsbleer.

Forfra
Inden i

Her har jeg brugt velkro istedet for knapper, det går lidt hurtigere 
Også lige en flyver og en ugleble. Også lige en hjemmestrikkede uldbukser udenover, så kører det og er ligeså pålidelige som engangsbleer 
For mig er det helt normalt at bruge moderne stofbleer, men ved også at det kun er et fåtal, der bruger dem i Danmark. Men håber virkelig de får en større udbredelse, fordi det viser sig, at det både er godt for barnet og miljøet.

Man behøver ikke selv at sy, de kan også købes klar til brug. 

Det bedste udvalg pt findes ved koogko i Danmark.

Håber alle kom godt ind i det nye år

Smil fra Millelouise 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar