Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 25. januar 2015

Give Away på Alfebiksen's facebookside

Jeg har syet, hygget, ændre, rettet, klippet og nu er jeg tæt på at være tilfreds med mine mønstre til mine Alfebleer. Det er jeg glad for, for i løbet af denne uge kommer 2-3 tesbleer . Slagets gang følges på Alfebiksen's facebookside
Stjernebleen er en formsyet ble, men skønne indlæg af sugende og meget blødt bambus materiale. Især bambusvellour er dejlig blød. Kanterne er overlockede på denne model.

En anden model er en Hybridble. Det betyder, at der er et lag vandafvisende fleece i midten af selve bleen, som gør den holder mere tør i længere tid. Kanterne her er syet med en stikning og indlæggene er syet af skønne bambusmaterialer.

Helt små babyer kan også få stofbleer, her en lille skøn præmaturble, som er så blød, at det kun må være skønt at putte et sådan lille pus i den.

Alt dette arbejde fejres med en Give Away, som bliver trukket fredag d. 30/1-15. Du kan vinde benvarmere til babyer i alle aldre. Vil du gerne deltage, så læs under billedet.

Jeg har oprettet en side på facebook  Alfebiksen, hvis man liker siden og billedet deltager man. Skriv hvor mange lodder du deltager med i kommentar til billedet på siden.

Du får 1 lod når du liket siden og billedet. ( har man liket siden, så liker man blot billedet)

Hvis man gerne vil have et ekstra lod, så kan man tilmelde sig som bloglæser her, det giver også 1 lod.

Du kan følge og like denne Give Away på instagram, det udløser også 1 lod.

Ialt kan du opnå tre lodder.

Håber vi ses her, på instagram eller facebook.

Smil og hyg derude
Fra Millelouise




Ingen kommentarer:

Send en kommentar