Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 3. december 2012

SÅ gik der JO igen lige et par måneder - næsten

Puha tiden går for hurtigt - det var min mening, at få gang i skriveriet igen her, men det holder noget hårdt. Men det betyder ikke at mit sygen holder pause. Jeg har brugt tid på at slagte uldbluser, hvorefter de er blevet forvandlet om til det sødeste drengetøj - til stor glæde for pengepungen - og jo så går der også sport i, at se hvor meget man egentlig kan gå ud af en gammelbluse.

det blev til bukser og bluse til lillemand - faktisk også en hue og handsker

Så har jeg fået syet en del børnetøj - her er en kendt ynglingsmodel i bukser - EG-bukser
Når man er på barsel kan man være så heldig at få de sjoveste opgaver, når nu man alligevel kan betjene en symaskine : ) Først har jeg fået æren af, at sy bukser til min stofdamens snarlig ankomne barnebarn - det
 var godt nok meget små - men nyfødte er jo ikke så store : )

Lille Anton, som efterhånden er blevet temmelig stor har hygget med mor på barsel og i dette efterår har vi deltaget i babysalmesang - en super hyggelig måde at være sammen på - da der er så meget ro i Kirken. Her er han i Mormors hjemmestrikkede uldbukser - en sød lille fyr.

I de sidste par dage har jeg også fået styret min sy-gen - jeg har fået æren af, at rette nogle kostumer til, så de små poder fra børnehaven kunne passe dem, når de skal hen i Kirken og høre/lege/spille Juleevangeliet. Mie har gået vældig op idet - og pt er hun mere opdateret på det området, som handler om Jesus fødsel og de fine engle fremfor de obligatoriske nissehistorier - jeg elsker selv Tiske og Taske
Mit i projektet fik jeg Mie til at agere model - hun var godt nok puttet i seng, men sov ikke . Her viser hun et englekostumet - der er syet tre stk.

Og her er en af dragterne til én, at de tre vise mænd - som der er blevet syet tre af : )
Det var da lidt hygsomt, at sidde og skrive på bloggen igen - nu vil jeg finde min seng - Jeg håber, at Anton ligesom er gået i seng - for han har da på ingen måde sovet særlig godt i dag.

nat nat derude i blog-land

Decembersmil fra Millelouise, med et lille drys sne : )

1 kommentar: