Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

søndag den 9. december 2012

Hygge og dejligt hønsestrik

Sidste uge var min sidste uge på barsel på fuldtid - jeg skal starte med at undervise igen efter jul - så lille Anton skal køres ind i dagplejen, så han er klar til start efter jul. Og jeg må hellere få ammehjerne til at fungere lidt mere optimalt : )

Så ugen blev brugt til at hygge om de to yngste poder - vi har været til krybbespil i Kirken - vi har hygget og sunget.

Mie, der går i børnehave og som skal i skole lige om snart - elsker stadigvæk at besøge hendes dagplejemor Karin - for hun bare nemlig bare verdens bedste boller. Men Karin kan også trylle med strikkepinde - så min to poder var så heldige at de fik det her. Den fedeste vest til Anton og fineste nederdel til Mie. Et kæmpe arbejde synes jeg - og det er ligefør man burde tage et billed af vrangen - så flot håndarbejde.
 Mie, der til tider mest er til prinsesser og lyserødt dullegrej - måtte også overgive sig - så hun stillede gerne op til foto.
Weekenden har også (næste) været i hyggens tegn - vi har fået bagt småkager, har bare ikke lige fået taget billeder - og idag søndag har budt på husmoderlige gøremål - såsom at slagte vasketøjskurve, så en nu uge kan begynde.

hyg hyg derude i blog land

Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar