Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

mandag den 10. december 2012

Så mange fine og fede juleting

Kender I det - man skal lige forbi nogle bestemte netsteder, sådan bare lige fordi, at man tit lige er inde og tjekke, hvad der nu lige er. For mig er det rent afslapning - og ofte er jeg udenfor pædagogisk rækkevidde, når jeg sådan falder i staver - men prøv da lige og se her:

Det er så hyggeligt med julepynt af ældre dato - på en eller anden måde, så virker det vare lidt mere juleagtigt end den lyserøde barbienissehue fra Fakta. Se denne skønne Nissepige - og hun kan faktisk købes her.


 Fandt også lige nogle fantastisk knogler


Eller hvad med denne skønne Nisse

Hvis du er blevet lidt fristet - så hyg dig lidt på siden - der er mange rigtig fine ting. Tror mig, jeg linker ikke op, fordi jeg kan vinde et eller andet - blot fordi jeg blev inspireret : )

Hyg hyg til jer alle derude
smil fra Millelouise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar