Mit univers


Her kan man følge med i, hvad der fylder mest i mit liv - tanker og idéer, som jeg gerne deler ud af.
God læselyst Millelouise

torsdag den 20. december 2012

Lille Anton bliver alt for hurtig stor

Jeg ved jo det - der er jo nummer 4 - men hvor bliver de små poder hurtigt store og hverdag kan de bare nye ting. Her er lille Anton - en uge gammel i en hjemmesyet kreation.

Lille Anton var også med på Sommerferie, hvor vi var en tur i Ungarn - et skønt sted med masser af varme. Hele familien nød til til fulde især det, at vi vinkede farvel til det regnfulde sommer Danmark.

Den lille fyr sidder ved sin storebror ca 3 uger gammel - de to drenge ligner så meget hinanden. Men Anton er vokser og vokser


Da Anton var var 2 måneder begyndte han også at smile til omverdenen - en glad lille baby - dog en baby som ikke sover sin tid væk : )



5 måneder gammel - kravlegården er bare et hit - han elsker den - sit legetøj og andet godt man ellers kan få fat i


Anton er nok det eneste barn af mine, som synes sin tremmeseng er så sjov - især klokken midnat - har er et af de utallige billeder, jeg har taget af ham i en sen nattetime, hvor alle sover undtagen Anton og Jeg.

Denne aften er bare noget surt for glade Anton - han er ramt af bræksyge - det er hårdt for den lille fyr, som nu næsten er 6 måneder. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar